Previo Revenue Management

Keresletmérés, versenytárs-elemzés, piaci modellezés.
Szálláshely árazás, online értékesítés, OTA jelenlét támogatása

A cél az, hogy partnereink minden szobáját értékesítsük:

  • a megfelelő áron
  • a megfelelő időben
  • a megfelelő vevőnek
  • a megfelelő csatornán keresztül
  • a megfelelő mennyiségben

Piackutatáson, adatgyűjtésen alapuló, különféle árazási modellekkel támogatott értékesítési stratégiát kínálunk partnereinknek. Napi árazási szolgáltatást nyújtunk a piaci környezethez illeszkedő legmagasabb ár és a legtöbb foglalás elérése érdekében. A naprakészséget és az átláthatóságot riportokkal, illetve folyamatos rendelkezésre állással biztosítjuk.

Működésünk két alappillérre épül: az egyik a folyamatos keresletmérésre alapuló rövidtávú reaktív árazás, a másik pedig a hosszútávú stratégiai árazás. Holisztikus módszertanunk az alábbi elemeket tartalmazza:

  • Az árak napi szintű felülvizsgálata, és módosítása, a mindenkori optimális szobaár elérése érdekében
  • Rendszeres versenytárselemzés és benchmarking
  • Folyamatos keresletmérés, és ezen adatok beépítése az árazási modellbe
  • Strukturális árképzés a szálláshely és a piaci adottságok szerint
  • Átfogó szemléletben a szálláshely értékesítési csatornáinak rendszeres felülvizsgálata
  • Havi riportok készítése a piaci folyamatokról
  • Napi, heti és havi bontású pick-up riportok a szálláshely értékesítéséről

Lépjen velünk kapcsolatba, és növelje bevételét revenue management szolgáltatásunkkal!